25-О


23.06.20р.

Тема 1:"Зелена" хімія :сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

Теоретичний матеріал:
1. Опрацювати параграф 46  (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
 



Виконати завдання:

1.  № 1,2   ст. 218 повторити ст.218-222 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин

 

Тема 2:Контрольна робота.(join.naurok.ua код доступу 2775534)

Роботу виконати в зошиті.
Виконані роботи надіслати на електронну пошту vchemistv@gmail.com або на вайбер

  16.06.20р.

Тема 1:Роль хімії у розв"язанні енергетичної проблеми .

Теоретичний матеріал:
1. Опрацювати параграф 44  (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)

 

Виконати завдання:

1. № 5,6, ст. 206 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин);

 

Тема 2:Роль хімії у розв"язанні екологічної проблеми .

Теоретичний матеріал:
1. Опрацювати параграф 45  (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)

Екологічні проблеми

 

Як пов’язані здоров’я і довкілля людини

 

Виконати завдання:

1. № 5,6, 8 ст. 209 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин) 

  09.06.20р.

Тема 1:Роль хімії створенні нових матеріалів,розвитку нових напрямів технологій .

Теоретичний матеріал:
1. Опрацювати параграф 41  (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
Матеріалами називають речовини,які використовують для виготовлення фізичних тіл,предметів для вжитку чи виробництва.



 

 

Виконати завдання:

1. № 5,6,7  ст. 190 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин);

Тема 2:Роль хімії у розв"язанні продовольчої проблеми .

Теоретичний матеріал:
1. Опрацювати параграф 42  (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)

 

Виконати завдання:

1. № 7,8  ст. 196 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)

2.Тести  join.naurok.ua (код доступу 7591327)

02.06.20р.

 Тема 1: Практична робота №2 "Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами."

Мета: узагальнити знання про властивості основних класів неорганічних сполук; продовжити формувати практичні навички проводити якісні  реакції; у лабораторних умовах навчитись одержувати й розпізнавати неорганічні речовини, застосовуючи теоретичні знання про їх властивості;   складати план експерименту й проводити його, робити висновки та узагальнення.

Обладнання та реактиви: пробірки, штатив для пробірок, пробіркотримач, спиртівка, сірники, мідь, розчини кальцій гідроксиду, калій гідроксиду, хлоридної кислоти, нітратної кислоти.
Хід роботи.
Повторюємо правила БЖД при виконанні практичних робіт

Завдання 1. Перелік 1.
Складіть фрагмент генетичного ланцюга з речовин у наведених переліках. Складіть план  експерименту, для здійснення хімічних перетворень за цим ланцюгом та виконайте відповідні хімічні досліди. Опишіть спостереження та складіть рівняння реакцій. Для реакцій йонного обміну складіть молекулярне та йонно-молекулярне рівняння.
Перелік 1. Мідь, купрум(ІІ) нітрат, купрум(ІІ) оксид, купрум(ІІ) хлорид,  купрум(ІІ) гідроксид.

фрагмент генетичного ланцюга :
______→_______→________→________→________

Порядок виконання експерименту:
1.Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.

2.Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції

3.Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції. 

4.Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції

Перелік 2. Кальцій гідроксид, кальцій карбонат, вуглекислий газ, кальцій гідроген карбонат, кальцій хлорид.
фрагмент генетичного ланцюга :
______→_______→________→________→________

Порядок виконання експерименту:
1. Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.

2. Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.

3. Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.



4. Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.

Завдання 2. Дослідіть взаємодію між запропонованими речовинами. Складіть рівняння реакцій та вкажіть умови їх перебігу.

 а)

б)


в) 

 Завдання 3.Переглянувши досліди, складіть схему перетворення  та напишіть рівняння реакцій.Опишіть ваші спостереження ,зробіть висновки про взаємозв"зок між речовинами.

 

 

Оформте результати  у зошиті. Зробіть висновок.

Виконати роботу   та надіслати на електронну пошту vchemistv@gmail.com або на вайбер

Тема 2:Контрольна робота.

1 варіант виконують учні за списком (парні числа)
2 варіант виконують учні за списком (непарні числа)
Виконані роботи надіслати на електронну пошту vchemistv@gmail.com або на вайбер

Роботу виконати і надіслати до 05 червня !!! 

 

26.05.20р

Тема 1: Практична робота №1 "Дослідження якісного складу солей"

 Мета роботи: узагальнити знання про якісні реакції на хлориди, сульфати, карбонати, ортофосфати, солі амонію, навчитися розпізнавати аніони за якісними реакціями.


Теоретична частина

Якісні реакції — реакції, які супроводжуються видимими зовнішним ефектом (зміна забарвлення, утворення газу, осаду тощо) і можуть використовуватися для розпізнавання речовин.
Якісні реакції на деякі аніон
  • SO42- – солі Барію Ba2+ – випадає білий осад BaSO4 нерозчинний в кислотах:
SO42- + Ba2+ → BaSO4
  • NO3- – реакція з Cu + H2SO4 конц. – утворюється блакитний розчин CuSO4, виділяється бурий газ NO2:
Cu + NO3- + 2H+ → Cu2+ + NO2 + H2O
  • PO43- – арґентум нітрат AgNO3 – випадає яскраво-жовтий осад Ag3PO4: 3Ag+ + PO43- → Ag3PO4
  • Cl- – арґентум нітрат AgNO3 – випадає білий осад AgCl Ag+ +Cl- → AgCl
  • CO32- – хлоридна кислота HCl – скипання розчину внаслідок виділення СО2
CO32- + 2H+ → CO2 + H2O
  • SiO32- – розведені кислоти – випадає об’ємний драглистий осад
SiO32- + 2H+ → SiO2×H2О
  • S2- – плюмбум(ІІ) нітрат Pb(NO3)2 – випадає чорний осад
Pb2+ + S2- → PbS
  • NH4+ – розчин лугу (NaOH або KOH) при нагріванні – виділяється газоподібний амоніак NH3 з характерним запахом, який забарвлює вологий лакмусовий папір у синій колір.

Хід роботи
 

Повторюємо правила БЖД при виконанні практичних робіт  

Дослід 1. Якісна реакція на хлорид-йон
У пробірку налийте 1 мл розчину  хлоридну кислоту та додайте 1-2 краплі розчину аргентум нітрату. Що спостерігаєте? Запишіть рівняння реакції в молекулярній та йонних формах.

Дослід 2. Якісна реакція на сульфат-йон
У пробірку налийте 1 мл розчину натрій сульфату та додайте 1-2 краплі розчину барій хлориду. Що спостерігаєте? Запишіть рівняння реакції в молекулярній та йонних формах.

 

Дослід 3. Якісна реакція на карбонат-йон
У пробірку налийте 1 мл розчину натрій карбонату та додайте 1 мл розчину хлоридної кислоти. Що спостерігаєте? Запишіть рівняння реакції в молекулярній та йонних формах.

Дослід 4. Якісна реакція на ортофосфат-йон
До 1 мл розчину натрій ортофосфату додайте 4 краплі розчину аргентум нітрату. Що спостерігаєте? Запишіть рівняння реакції в молекулярній та йонних формах.
Дослід 5. Якісна реакція на йон амонію
У пробірку налийте 1 мл розчину амонію хлориду, додайте 1 мл розчину лугу NaOH, нагрійте вміст пробірки майже до кипіння. Визначте запах газу, що виділяється, направляючи його до себе рухом долоні. До отвору пробірки піднесіть вологий лакмусовий папірець. Що спостерігаєе? Поясніть спостереження. Запишіть рівняння реакції в молекулярній та йонних формах.

Оформте результати  у зошиті. Зробіть висновок.

 Перевір свої знання.(записати в зошит)

  Виконати роботу   та надіслати на електронну пошту vchemistv@gmail.com або на вайбер

 

Тема 2:Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

Теоретичний матеріал: 
 1.Опрацювати параграф 39  ( Підручник М.Савчин Хімія 11 кл.)

Виконати завдання:

1. № 1,3,6,7  ст. 182 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин);

 

19.05.20р

Тема 1 :Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію. 

1.Властивості і застосування солей амонію

2.Нітрати


 

Тема2:Біологічне значення неметалічних і металічних елементів.

Теоретичний матеріал: 
 1.Опрацювати параграф 19(стор.94-95) та п.30   ( Підручник М.Савчин Хімія 11 кл.)

2.Презентація "Біологічна роль металів і неметалів"

Виконати завдання:

1. № 3,  ст. 149 №4,8 стор.152 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин);
 2.Тести  join.naurok.ua (код доступу458889)
 ___________________________________________________

12.05.20р.

Тема:Поняття про кислотні та лужні грунти

Теоретичний матеріал: 
 1.Опрацювати параграф 37  ( Підручник М.Савчин Хімія 11 кл.)

  Ґрунт — це природне утворення, що складається з генетично пов’язаних ґрунтових горизонтів, які формуються внаслідок перетворення поверхневих шарів літосфери під впливом води, повітря і живих організмів. Ґрунт володіє родючістю, тобто здатністю забезпечувати рослини водою та поживними речовинами.

  Родючість ґрунту — це його здатність забезпечувати рослини всіма необхідними умовами росту й розвитку (а не тільки водою й поживними речовинами).


Кислотність( Ph) грунту, як ми вимірюємо

Тема2: Якісні реакції на деякі йони.

  Лабораторні досліди

Виявлення у розчині йонів Fe2+ та Fe3+

Виявлення катіонів амонію

Виявлення йонів Барію

Виконати завдання:

1. № 5, 6,  ст. 180  (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин);

2 .Складіть рівняння реакцій за наведеними схемами 

--------------------------------------------------------------

05.05.20р.

Тема: Сучасні силікатні матеріали.

Теоретичний матеріал: 
 1.Опрацювати параграф 38  ( Підручник М.Савчин Хімія 11 кл.)



 

Тема 2: Мінеральні добрива

Теоретичний матеріал: 
 1.Опрацювати параграф 37 до стор175  ( Підручник М.Савчин Хімія 11 кл.)

 

 Виконати завдання:

1. №4, 6,7  ст. 177  (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин); 
2.Тести join.naurok.ua (код доступу 437271)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 

28.04.20р.

Тема:Дослідження якісного складу солей.

Теоретичний матеріал: 
 1.Опрацювати параграф 34  ( Підручник М.Савчин Хімія 11 кл.)

У хімії експеримент-це цілеспрямований вплив на досліджуваний об"єкт для виявлення тих чи інших ознак,властивостей,процесів

 

 

Тема:Поняття про жорсткість води та способи її усунення. 

Теоретичний матеріал: 
 1.Опрацювати параграф 36  ( Підручник М.Савчин Хімія 11 кл.)

 

 

Жорстка чи м'яка вода? Як дізнатися в домашніх умовах

 Виконати завдання:

1. №5, 6,7  ст. 172  (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин); повторити  матеріал за схемами стор.166-169.


21.04.20р.

Тема:Солі. Поширення в природі. 

Теоретичний матеріал: 
 1.Опрацювати параграф 31  ( Підручник М.Савчин Хімія 11 кл.)

  Солі – це складні речовини, які під час дисоціації утворюють катіони металів (іонів амонію NH4+) та аніони кислотних залишків.

 

Тема 2: Кислі солі.  

Теоретичний матеріал: 
 1.Опрацювати параграф 32  ( Підручник М.Савчин Хімія 11 кл.)

"Якісні реакції на деякі йони"

 Виконати завдання:

1. №5, 6,  ст. 152 № 4,7, ст. 156 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
 2.Тести join.naurok.ua (код доступу 984174) 

14.04.20р

Тема:Основи. Властивості і застосування  NaOH i Ca(OH)2

Теоретичний матеріал: 
 1.Опрацювати параграф 29  ( Підручник М.Савчин Хімія 11 кл.)



Лабораторні досліди

Взаємодія лужних металів з водою

 

Взаємодія кальцій гідроксиду з карбонатною кислотою"

Хімічні властивості основ

 

 Виконати завдання:

1. №7, 8,9  ст. 146 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
2.Виконати самостійну роботу
  Тема 2: Застосування металів та їхніх сплавів.
Теоретичний матеріал: 
 1.Опрацювати параграф 28  ( Підручник М.Савчин Хімія 11 кл.)

Магія виробництва - Сталь

 

 Виконати завдання:

1.№ 4,5 6,  ст. 141(підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
 2.Розв`язати задачі
                                                                                                           

07.04.20р

Тема: Залізо,алюміній,мідь. Фізичні та хімічні властивості.

Теоретичний матеріал: 
 1.Опрацювати параграф 26,27  ( Підручник М.Савчин Хімія 11 кл.)

   

2.Демонстрація "Виявлення у розчині йонів Fe2+ та Fe3+" 3.Демонстрація "Взаємодія ферум хлориду з розчином лугу. 

4.Демонстрація"Реакція алюмінію з йодом".

 5.Демонстрація"Взаємодія Купруму (міді) з концентрованою нітратною  кислотою"

 Виконати завдання:

№2, №11,  ст. 136(підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
 Тестові завдання join.naurok.ua (Код доступу 557605)
                                                                                                          

Тема: Загальна характеристика металів.Фізичні та хімічні властивості.

Теоретичний матеріал: 

3.Демонстрація "Зразки металів і неметалів" 

5.Виконати завдання:
№5, №6,  ст. 128(підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
Розв`язати задачі №461, 462 ст. 165 (підручник "Хімія" 11 клас автор О.Григорович) 
6.Виконати тести join.naurok.ua   (код доступу 622141)
                                                                                                           

31.03.20р. 

Тема:Кислотні дощі.

Теоретичний матеріал: 

 2.Відеоурок"Кислотний характер оксидів.Кислотні дощі"

3. Відео"Що таке кислотні дощі?"

4.Відео"Кислотні дощі" 

5.Повторити матеріал (за схемами або підручником)




Виконати завдання:
1.№6, №7,  ст. 120 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин )
2.  Виконати тест join.naurok.ua  (код доступу 305854)
3. Виконати підсумкову роботу з теми та надіслати на електронну пошту vchemistv@gmail.com
1 варіант за списком парні числа
2 варіант за списком непарні числа 
Роботу виконати та надіслати  до 2 квітня!
                                                                                                           

24.03.20р.

Тема:Кислоти:карбонатна,силікатна,ортофосфатна.

Теоретичний матеріал: 
 1.Опрацювати параграф 22  (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
Виконати завдання:
№5,6,7,  ст. 112(підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин  )
Розв`язати задачі №6, 7 ст. 116 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин )
 Виконати тест join.naurok.ua  (код доступу 336820)
                                                                                                           

17.03.20р.

Тема:Нітратна і Сульфатна кислота. Особливості взаємодії з металами

Теоретичний матеріал: 
 1.Опрацювати параграф 23  (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
Виконати завдання:
№318, №319, №320 ст. 115(підручник "Хімія" 11 клас автор О.Григорович)
Розв`язати задачі №321, 323 ст. 115(підручник "Хімія" 11 клас автор О.Григорович)
Завдання на повторення:
1.Виконати тест http://join.naurok.ua/ (код доступу 972540





Немає коментарів:

Дописати коментар