25-о

 25-0

(2021-2022 н. р.)

https://classroom.google.com/c/MjA0OTI0MzIwMDU5?cjc=gegodkp

16.06.22р.

Тема 1:"Зелена" хімія :сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

Теоретичний матеріал:
1. Опрацювати параграф 46  (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
 



Виконати завдання:

1.  № 1,2   ст. 218 повторити ст.218-222 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин

 

Тема 2:Контрольна робота.https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7373169


  09.06.20р.

Тема 1:Роль хімії у розв"язанні енергетичної проблеми .

Теоретичний матеріал:
1. Опрацювати параграф 44  (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)

 

Виконати завдання:

1. № 5,6, ст. 206 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин);

 

Тема 2:Роль хімії у розв"язанні екологічної проблеми .

Теоретичний матеріал:
1. Опрацювати параграф 45  (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)


Екологічні проблеми

 

Як пов’язані здоров’я і довкілля людини

 

Виконати завдання:

1. № 5,6, 8 ст. 209 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин) 

  02.06.22р.

Тема 1:Роль хімії створенні нових матеріалів,розвитку нових напрямів технологій .

Теоретичний матеріал:
1. Опрацювати параграф 41  (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
Матеріалами називають речовини,які використовують для виготовлення фізичних тіл,предметів для вжитку чи виробництва.




 

 

Виконати завдання:

1. № 5,6,7  ст. 190 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин);

Тема 2:Роль хімії у розв"язанні продовольчої проблеми .

Теоретичний матеріал:
1. Опрацювати параграф 42  (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)

 

Виконати завдання:

1. № 7,8  ст. 196 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)


26.05.22р.

 Тема 1: Практична робота №2 "Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами."

Мета: узагальнити знання про властивості основних класів неорганічних сполук; продовжити формувати практичні навички проводити якісні  реакції; у лабораторних умовах навчитись одержувати й розпізнавати неорганічні речовини, застосовуючи теоретичні знання про їх властивості;   складати план експерименту й проводити його, робити висновки та узагальнення.


Обладнання та реактиви: пробірки, штатив для пробірок, пробіркотримач, спиртівка, сірники, мідь, розчини кальцій гідроксиду, калій гідроксиду, хлоридної кислоти, нітратної кислоти.
Хід роботи.
Повторюємо правила БЖД при виконанні практичних робіт

Завдання 1. Перелік 1.
Складіть фрагмент генетичного ланцюга з речовин у наведених переліках. Складіть план  експерименту, для здійснення хімічних перетворень за цим ланцюгом та виконайте відповідні хімічні досліди. Опишіть спостереження та складіть рівняння реакцій. Для реакцій йонного обміну складіть молекулярне та йонно-молекулярне рівняння.
Перелік 1. Мідь, купрум(ІІ) нітрат, купрум(ІІ) оксид, купрум(ІІ) хлорид,  купрум(ІІ) гідроксид.

фрагмент генетичного ланцюга :
______→_______→________→________→________

Порядок виконання експерименту:
1.Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.

2.Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції

3.Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції. 

4.Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції

Перелік 2. Кальцій гідроксид, кальцій карбонат, вуглекислий газ, кальцій гідроген карбонат, кальцій хлорид.
фрагмент генетичного ланцюга :
______→_______→________→________→________

Порядок виконання експерименту:
1. Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.

2. Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.

3. Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.



4. Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.

Завдання 2. Дослідіть взаємодію між запропонованими речовинами. Складіть рівняння реакцій та вкажіть умови їх перебігу.

 а)

б)

 

 Завдання 3.Переглянувши досліди, складіть схему перетворення  та напишіть рівняння реакцій.Опишіть ваші спостереження ,зробіть висновки про взаємозв"зок між речовинами.

 

 

Оформте результати  у зошиті. Зробіть висновок.

Виконати роботу   та надіслати на електронну пошту vchemistv@gmail.com або на вайбер

Тема 2:Контрольна робота.

1 варіант виконують учні за списком (парні числа)
2 варіант виконують учні за списком (непарні числа)
Виконані роботи надіслати на електронну пошту vchemistv@gmail.com або на вайбер


 

19.05.22р

Тема 1: Практична робота №1 "Дослідження якісного складу солей"

 Мета роботи: узагальнити знання про якісні реакції на хлориди, сульфати, карбонати, ортофосфати, солі амонію, навчитися розпізнавати аніони за якісними реакціями.


Теоретична частина

Якісні реакції — реакції, які супроводжуються видимими зовнішним ефектом (зміна забарвлення, утворення газу, осаду тощо) і можуть використовуватися для розпізнавання речовин.
Якісні реакції на деякі аніон
  • SO42- – солі Барію Ba2+ – випадає білий осад BaSO4 нерозчинний в кислотах:
SO42- + Ba2+ → BaSO4
  • NO3- – реакція з Cu + H2SO4 конц. – утворюється блакитний розчин CuSO4, виділяється бурий газ NO2:
Cu + NO3- + 2H+ → Cu2+ + NO2 + H2O
  • PO43- – арґентум нітрат AgNO3 – випадає яскраво-жовтий осад Ag3PO4: 3Ag+ + PO43- → Ag3PO4
  • Cl- – арґентум нітрат AgNO3 – випадає білий осад AgCl Ag+ +Cl- → AgCl
  • CO32- – хлоридна кислота HCl – скипання розчину внаслідок виділення СО2
CO32- + 2H+ → CO2 + H2O
  • SiO32- – розведені кислоти – випадає об’ємний драглистий осад
SiO32- + 2H+ → SiO2×H2О
  • S2- – плюмбум(ІІ) нітрат Pb(NO3)2 – випадає чорний осад
Pb2+ + S2- → PbS
  • NH4+ – розчин лугу (NaOH або KOH) при нагріванні – виділяється газоподібний амоніак NH3 з характерним запахом, який забарвлює вологий лакмусовий папір у синій колір.

Хід роботи
 

Повторюємо правила БЖД при виконанні практичних робіт  

Дослід 1. Якісна реакція на хлорид-йон
У пробірку налийте 1 мл розчину  хлоридну кислоту та додайте 1-2 краплі розчину аргентум нітрату. Що спостерігаєте? Запишіть рівняння реакції в молекулярній та йонних формах.

Дослід 2. Якісна реакція на сульфат-йон
У пробірку налийте 1 мл розчину натрій сульфату та додайте 1-2 краплі розчину барій хлориду. Що спостерігаєте? Запишіть рівняння реакції в молекулярній та йонних формах.

 

Дослід 3. Якісна реакція на карбонат-йон
У пробірку налийте 1 мл розчину натрій карбонату та додайте 1 мл розчину хлоридної кислоти. Що спостерігаєте? Запишіть рівняння реакції в молекулярній та йонних формах.

Дослід 4. Якісна реакція на ортофосфат-йон
До 1 мл розчину натрій ортофосфату додайте 4 краплі розчину аргентум нітрату. Що спостерігаєте? Запишіть рівняння реакції в молекулярній та йонних формах.
Дослід 5. Якісна реакція на йон амонію
У пробірку налийте 1 мл розчину амонію хлориду, додайте 1 мл розчину лугу NaOH, нагрійте вміст пробірки майже до кипіння. Визначте запах газу, що виділяється, направляючи його до себе рухом долоні. До отвору пробірки піднесіть вологий лакмусовий папірець. Що спостерігаєе? Поясніть спостереження. Запишіть рівняння реакції в молекулярній та йонних формах.

Оформте результати  у зошиті. Зробіть висновок.

 Перевір свої знання.(записати в зошит)

  Виконати роботу   та надіслати на електронну пошту vchemistv@gmail.com або на вайбер

 

Тема 2:Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

Теоретичний матеріал: 

 1.Опрацювати параграф 39  ( Підручник М.Савчин Хімія 11 кл.)

Виконати завдання:

1. № 1,3,6,7  ст. 182 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчи


12 травня 2022р.

Тема 1:Дослідження якісного складу солей.

Теоретичний матеріал: 

 1.Опрацювати параграф 34  ( Підручник М.Савчин Хімія 11 кл.)

У хімії експеримент-це цілеспрямований вплив на досліджуваний об"єкт для виявлення тих чи інших ознак,властивостей,процесів

 

 

 Виконати завдання:

1. № 5, 6, 7ст. 164 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин) 

2.Виконайте тести за посиланням join.naurok.ua (код доступу 4690176 


Тема 2 : Кислі солі.  

Теоретичний матеріал: 

 1.Опрацювати параграф 32  ( Підручник М.Савчин Хімія 11 кл.)

"Якісні реакції на деякі йони"

 Виконати завдання:

1. № 5, 6, 4ст. 156 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)

07 травня 2022р.

Тема:Солі. Поширення в природі. 

Теоретичний матеріал: 

 1.Опрацювати параграф 31  ( Підручник М.Савчин Хімія 11 кл.)

  Солі – це складні речовини, які під час дисоціації утворюють катіони металів (іонів амонію NH4+) та аніони кислотних залишків.

 


 Виконати завдання:

1. № 5,6,7  ст. 152 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)

2.Виконайте тести за посиланням   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4690176                                      

05 травня 2022р.

Тема:Основи. Властивості і застосування  NaOH i Ca(OH)2

Теоретичний матеріал: 

 1.Опрацювати параграф 29  ( Підручник М.Савчин Хімія 11 кл.)


Лабораторні досліди

Взаємодія лужних металів з водою

 

Взаємодія кальцій гідроксиду з карбонатною кислотою"

Хімічні властивості основ

 

 Виконати завдання:

1. №7, 8,9  ст. 146 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
2.Виконати самостійну роботу   

----------------------------------------------------

28 квітня 2022р.

Тема: Застосування металів та їхніх сплавів.

Теоретичний матеріал: 
 1.Опрацювати параграф 28  ( Підручник М.Савчин Хімія 11 кл.)

 2.Перегляньте презентацію та зробіть короткий конспект

Застосування металів та їхніх сплавів.

Магія виробництва - Сталь

 

 Виконати завдання:

1.№ 4,5 6,  ст. 141(підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
 2.Розв`язати задачі
                                                                                                           

21 квітня 2022р.

Тема: Залізо,мідь. Фізичні та хімічні властивості.

Теоретичний матеріал: 

 1.Опрацювати параграф 27  ( Підручник М.Савчин Хімія 11 кл.)

   2.Перегляньте презентацію та зробіть короткий конспект  

- "   Залізо"
-  " Купрум"

3.Демонстрація "Виявлення у розчині йонів Fe2+ та Fe3+"

 

  4.Демонстрація "Взаємодія ферум хлориду з розчином лугу. 

 

  5.Демонстрація "Взаємодія Купруму (міді) з концентрованою нітратною  кислотою"

 

6. Виконати завдання:

1.№5, №10,  ст. 136(підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)

2.Тести  join.naurok.ua  Код доступу 3056653

14 квітня 2022р.

Тема: Алюміній. Фізичні та хімічні властивості.

Теоретичний матеріал: 

 1.Опрацювати параграф 26 ( Підручник М.Савчин Хімія 11 кл.)

 2.Перегляньте презентацію та зробіть короткий конспект

"Алюміній та його сполуки  " 

3.Демонстрація"Реакція алюмінію з йодом".


 

4.Демонстрація "Взаємодія алюмінію з водою"


 

Виконати завдання:

№5, №10,  ст. 131(підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)

07 квітня 2022р.

Тема: Загальна характеристика металів.Фізичні та хімічні властивості.

Теоретичний матеріал: 

3.Демонстрація "Зразки металів і неметалів" 

 

 



5.Виконати завдання:

№5, №6,  ст. 128(підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
Розв`язати задачі №461, 462 ст. 165 (підручник "Хімія" 11 клас автор О.Григорович)

Тести за посиланнням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3800589

29 березня 2022р.

Тема: Контрольна робота з теми " Неметали".

Виконати підсумкову роботу з теми та надіслати на електронну пошту vchemistv@gmail.com або classroom.google.com

1 варіант за списком парні числа

 2 варіант за списком непарні числа                                                    

22 березня 2022р.

Тема:Кислотні дощі.

Теоретичний матеріал: 

 2.Відеоурок"Кислотний характер оксидів.Кислотні дощі"

 

3. Відео"Що таке кислотні дощі?"

 

4.Відео"Кислотні дощі" 

 

Виконати завдання:

1.№5,6,7,  ст. 120(підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин  )

19 березня 2022р.

Тема:Кислоти:карбонатна,силікатна,ортофосфатна.

Теоретичний матеріал: 
 1.Опрацювати параграф 22  (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
 

 
 

 

Виконати завдання:
№5,6,7,  ст. 112(підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин  )

Розв`язати задачі №6, 7 ст. 116 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин )

15 березня 2022 р.

Тема: Кислоти. Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами.

Теоретичний матеріал:
1. Опрацювати параграф 22,23 (Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
2. 




 3. Відеоурок "Властивості сульфатної кислоти"

 



 4.Відеоурок "Властивості нітратної кислоти"

 



5. Застосування кислот і їх солей


  

6.Розклад нітратів при нагріванні.

6.Нітрати в продуктах харчування



Виконати завдання:

1. №5, №6, №7 ст.112.№4,№6 ст.115 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)  

2.Виконайте тести за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7508964

8 лютого 2022 р.

Тема: Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном.

Теоретичний матеріал: 
1. Опрацювати параграф 21(Підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин)
 



2. Презентації з теми 
 

Виконати завдання:

1. №3, №5, №6 ст.106 (підручник "Хімія" 11 клас автор М.Савчин) _______________________________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар